SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Här kommer svaren på alla frågor, samlade ihop 36 kommentarer med 79 frågor.! mycket mer än vad jag trodde jag skulle få! Sjukt jobbigt atts vara påa lla, och vissa var sjukt intressanta att läsa och många fick man tankeställare av.

PEACE OUT!

Postat av: carrrros

Vilket innebandylag spelar du i?(:
Vad går du för linje?:)

2010-01-24 @ 16:16:44

Svar: - Jag spelar i J18 – hammarängen/skellefteå Innebandy och med grabbarna i RO IBK.

-       JAg går idrott och hälsa – innebandy 2a året.

 

Postat av: malin

vad vill du bli när du blir stor?
visst ska du fortsätta spela innebandy?

:]

2010-01-24 @ 16:21:53 
URL:
 http://malinneriksson.blogg.se/

Svar: - Jag vet Jag har faktiskt ingen aning, tänkte bli advoket men då skulle jag måste plugga+praoa i typ 15 år så det kändes sjukt drygt... så nu vet jag inte.

-       Jo självklart tänker jag fortsätta! Jag älskar innebandy och det är det roligaste som finns, det går bara lite uppochner ibland.

Postat av: Cornelia<3

vem var din första bästa vän? ;D

2010-01-24 @ 16:25:05 
URL:
 http://chokladpraliin.blogg.se/

 

Svar: - Marcus skulle jag måste säga, alltså min bror, för när vi var små lekte vi med varandra hela tiden! men om det inte får va nå syskon tror jag de är elin.

Postat av: Cornelia<3

vad är det galnaste du någonsit gjort?
vad ångrar du mest av allt?
vilken färg ska du färga nästa tjejkväll? :D:D

2010-01-24 @ 16:26:40 
URL:
 http://chokladpraliin.blogg.se/

Svar: - Hmm... det beror väl på vad man tycker är galet, men jag måste nog säga att cykla med linnea till tobbe som bor på getberget kl 4 på natten.

-       Finns egentligen inte så mycket som jag ångrar, är ganska nöjd med hur mitt liv ser ut idag. Men det jag är minst nöjd över är att jag ljugit för mamma.

-       tror jag ska färga det samma färg, asså typ mahogny.

 

Postat av: Dennis

gillar du ost?

2010-01-24 @ 16:28:14

Svar: - haha sikken fråga! Beror på till vad, men i stortsätt ja.!

Postat av: adde

vilken är din bästa film du har sett? =D

2010-01-24 @ 16:30:56

Svar: - Den bästa film jag sett skulle nog utnämnas till "The boondock saint"! Den är min absoluta favorit film!!Postat av: Svea

Vad är de pinsamaste du gjort ? <3

2010-01-24 @ 16:45:44 
URL:
 http://[email protected]

Svar: - hmm... svår fråga, för jag tycker inte att jag gjort så mycket pinsamt.. eller jag då inte komma på något.

Postat av: SimoRn

Vad tycker du egentligen om korpen-gänget? ;)

2010-01-24 @ 16:54:40 
URL:
 http://simorn.blogg.se/

Svar: - Jag tycker sjukt bra om det! Alla är störthärliga och kan verkligen få mig på bra humor oavsett om jag var ledsen eller arg innan. Fast visst äre vissa som man tycker borde prata lite mer och så men jag älskar alla. Sjukt bra grabbar är ni ju!

Postat av: Wårtan wård

Vad...Skulle du...göra!...om en pandabjörn attackera dig?...menar ger du den en kram/skircker eller går till anfall med morsans våffeljärn?

2010-01-24 @ 17:22:04

Svar: - HAHAHA SIKKEN JÄVlA FRÅGA, jag dog fan när jag läste den... ganska klurigt, skulle nog valt alternativet att skrika. Men jag har för mig att pandor är snälla?

 

Postat av: kralle

vad skulle du anse va det pinsammaste sättet att fråga om någon ville ha sex med dig? :D

2010-01-24 @ 17:55:00

Svar: - svår fråga, fick mig värsta tankeställaren nu. Men det beror ju också på hur väl man känner personen som frågar. Men det pinsamaste skulle nog va att dra en av dem gamla goda "raggningsreplikerna" typ - "Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?!" haha sånt är bara pinsamt om man är seriös.

 

Postat av: Christer

Vad är det galnaste du har gjort i hela ditt liv? :P
Varför gjorde du det? ;)

2010-01-24 @ 18:57:00

Svar: - finns en sån fråga där uppe så ^

 

Postat av: Christer

Vilken fråga skulle du allra helst vilja få under den här frågestunden? :3

2010-01-24 @ 19:21:48

Svar: - svar: Sjukt fundersam fråga egentligen.. jag vet inte riktigt, ville som egentligen inte ha frågestund utan de var thess som övertalade mig så jag förväntade mig inte så mycket. Men en fråga jag skulle vilja ha är nog - " HOW YOU DOING?" hahaha nää men seriöst, jag vet faktiskt inte.

Postat av:

när ska du bli min?:D

2010-01-24 @ 19:50:08

Svar: - Bra fråga,! hade varit lite enklare om jag visste vem den va från.

Postat av: Gabbie

Varför har du ens en frågestund? ;P höhö

2010-01-24 @ 21:11:39 
URL:
 http://gabriellalindgren.blogg.se/

Svar: - gumman gumman, det hade du fått svar på om du läst inlägget. Men tar det igen såru fattar Gabbie… Thess ville jätte gärna ha frågestund och hon tyckte verkligen att jag skulle ha det jag med. SÅ efter massa övertalning gick jag med på att ha frågestund med henne.

Postat av: Christer

Vilken är din godaste maträtt? :D
Favorit dryck? :D

2010-01-24 @ 23:34:26

Svar: -grillat eller flygandeJacob,

-       Favvo dryck är cola eller vatten typ.

Postat av: emily♥

varför började du blogga ? ,
och vad tycker du är det roligaste med att blogga ? :)

2010-01-25 @ 07:07:18 
URL:
 http://emilysa.blogg.se/

Svar: - hmm... jag skaffade en blogg 07 som jag skrev typ några inlägg på för att jag var så sjukt arg på en kompis som hade svikit mig och jag ville ha någonstans att skriva det på. Sen så glömde jag lösenordet och gjorde en ny blogg i början av 2008 för att jag precis som då, ville skriva ner saker och jag hade inget liv haha.

-       Och vad jag tycker är roligast och blogga vet jag inte riktigt, tycker det är roligt att lägga ut bilder och få respons pårom typ.

Postat av:

är du kär?
vad vill du bli när du blir vuxen?
bästa skönhetstips?
bästa vän?
bästa resa du gjort?
är du nöjd med dej själv?

2010-01-25 @ 10:50:06

Svar: - en liten del av mig vill säga ja, men nej inte egentligen.

-       vad jag vill bli när jag blir stor har jag svarat på ^

-       Bästa skönhetstipset skulle nog vara att dricka mycket vatten, det får man fin och len hy av

-       Bästa resan jag gjort är sjukt svårt att ta ut för att jag har varit på så många resor runt hela världen, men den bästa skulle jag nog säga var 07, då vi åkte till england och sen ner till spanien.

-       Jag är nöjd över mig själv, och det gör väl det lättare för mig att vara nöjd med mig själv. Visst kan jag tänka att det finns vissa saker man gärna skulle ändra, lite fett här och där! haha nää men i stort sätt är jag nöjd med mig själv

Postat av:

Varför skriver du "Peace out"& "Yo, What's up" ?
hur många gånger i veckan tränar du?
hur många har du haft sex med?
Är du Bi?
 
va går du för linje?
trvis du bra i klassen?
 
ska du ha barn som äldre? isf när vill du ha ditt första? hur många?
 
favorit accessoar?

2010-01-25 @ 16:35:59

Svar: - Vet faktiskt inte, började med "peace Out" det innan sommar och det har som hängt kvar sen dess. Sen varför jag har "yo, whatäs up" har jag faktiskt inte en aning om

-       Om man räknar med det jag tränar på skolan så är det 8 gånger. Sen om jag inte räknar med skolan så äre 5

-       alldeles för lite ;) haha nää men den frågan går nog in under "för personligt"

-       Nej jag är inte bi?

-       Jag idrott och hälsa - innebandy och jag trivs bra, men det finns vissa dagar då man gillar klassen mer och andra då man inte gillar den alls.

-       joo jag vill nog ha barn när jag blir stor. Jag vill ha mitt första när jag känner mig redo, vi får se när det blir. och hur många vet jag inte

-       Min favorit accesoar är nog breda skärp, eller räknas det som accecoar? Annars är de väl halsband

Postat av: Nyfiken

Varför har du aldrig lite tajta byxor på nån bild så man får spana lite på din snygga rumpa? ;)

2010-01-25 @ 20:25:19

Svar: - hahahah faan vad jag skrattade när jag fick den här… Har inget annat att säga än att jag har inte snygg rumpa?

Postat av: ToveSteinwall

1. Hur har du kunnat bli så jättebra på att redigera bilder?
2. Varför bloggar du?
 
3. Varför är du en sån bra kompis?<3

2010-01-26 @ 22:39:11 
URL:
 http://differens.blogg.se/

Svar: - Jag har övat och övat och jag gillar det verkligen så det har väl gett mig lite mer motivation till att inte ge upp när inget funkar. Så har lärt mig allt själv.

-       Har svarat på det längre upp ^

-       Haha för att jag har så underbara kompisar som är lätta att vara med

 

Postat av: oliv

Yo, what's up?

2010-01-27 @ 22:08:38

Svar: - yo, nothing much

Postat av: Ollibolli

vad tycker du om att jag och madelené karlsson tar över världen och alla godis fabriker och ger allt till I-länderna och styrde upp hela ekonomikrisen, och sen blir vi världskända och alla dyrkar oss. Sen så kirrar vi att vi blir odödliga, men alting går fel så vi dör och det blir KAOS på hela planeten och yttre rymden sprängs?

2010-01-27 @ 22:25:21

Svar: - HAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHA OLIVA DU ÄR FAN KUNG! Jag tycker det låter kanon (Y)

Postat av: Neli



Favoritteveprogram?
 
Solsemester vs skidsemester?
 
Blek vs brun?
Är du trött på kylan och snön?
Hur mycket längtar du efter värme och sol? =)

2010-01-27 @ 22:44:11 
URL:
 http://nelilicious.blogg.se/

Svar: - Favorit program är nog supernatural! OCH NAVY CIS

-       Solsemester lätt!!

-       BRUN!

-       Jag är jätte less på kylan och snön, verkligen!

-       JAG SKULLE KUNNA DÖDA NÅGON FÖR ATT FÅ DET VARM OCH SKÖNT OCH SOL!

Postat av: allebabba

avslöja något hemligt som du inte tror folk vet om dig ? :)

2010-01-27 @ 22:45:55

Svar: - hmm…. Något hemligt som jag inte tror att folk vet om mig… nu måste jag ju fan tänka. Men om jag avslöjar något hemligt så blire ju inte hemligt längre!

Postat av: Tild!

vad har du för skostorlek?

2010-01-27 @ 22:47:09 
URL:
 http://coopertrooper.blogg.se/

Svar: - haha jag har fan stora fötter, jag har typ 40-41 beroende på vad det är för skor. Men jag skyller på att det är för att jag är så lång.

Postat av: Ebba



- Vad vill ni läsa i en blogg?

2010-01-28 @ 07:09:02 
URL:
 http://ebbagratte.blogg.se/

Svar: - roliga saker men mycket bilder. Tror jag haha.

Postat av: linnea

favoritkläder?
bästa tips när man känner sej fulast i världen?
hur många personer hatar du?
vad har du för drömmar i framtiden?

2010-01-28 @ 14:17:11 
URL:
 http://ghostflower.blogg.se/

Svar: -Favoritkläder är mjukisar!

-       Att ringa kompisar och beklaga sig och få höra att man inte alls är ful!

-       Hata är ett sjukt starkt ord och tror inte att jag hatar någon. Men det finns många jag ogillar.

-       Bra fråga, att träffa någon som jag verkligen gillar, få ett bra jobb som jag verkligen gillar och resa mycket utomlands!

Postat av: Sanna

vilken är din favorit kanal?
vad tkr du omk min blogg (A) , ingen press på att svara ^^

2010-01-28 @ 15:09:26 
URL:
 http://picti.blogg.se/

Svar: - Min favvokanal är 5:an, bäst program där

Postat av: kent

vad vill du helst göra festa lr ta en lugn hemma kväll :)

2010-01-28 @ 18:27:31

Svar: - Beror helt på vem jag är med, finns personer jag hellre vill festa med och personer jag hellre skulle sitta hemma och ta det lugnt med.

Postat av: thess

Varför är du så otroligt fin och rolig gumman?! Man blir alltid glad av dig! <3

2010-01-29 @ 00:28:06 
URL:
 http://mcrthess.blogg.se/

Svar: - för att det är jag inte haha. Du kanske bara har dålig humor?

Postat av: LinneaN

vad är det första du faller för hos en kille? ;)

2010-01-30 @ 19:32:52

Svar: - Om du menar utseendemässigt tror jag det skulle va leendet, det säger mig så sjukt mycket. Och ögon som man bara kan förlora sig i. Men om  det är egenskaper så äre väl humor och att han kan få mig på glatthumör även om jag är nere…

Postat av: JL

vad är det bästa med dej som person?

2010-01-31 @ 16:35:39

Svar: - hmm.. bra fråga… det bästa med mig är väl att jag inte dömer någon för det den gjort tror jag att jag måste säga. Eller att jag alltid ställer upp för mina vänner.

Postat av:

varför photoshoppar du alla bilder?

2010-01-31 @ 17:55:50

Svar: - Nog att jag photoshopar många bilder, men inte alla. Och anledningen till att jag photoshopar många bilder är för att jag tycker det är sjukt kul att leka med bilder och sen ser dem mer livliga ut för det krävs så sjukt lite för att få bilder mer livfulla och roligare.

Postat av: Laban

- Vad föredrar du? Svarta eller vita underkläder?
- Är det många som kommenterar dina ögon?
- När tar du körkortet?
- Vart bor du?
- Singel eller i förhållande?
- Vad tänder dig?
- När grät du senast?
- Om du fick en miljon, vad är det första du skulle köpa?
- Pyjamas, nattskjorta, underkläder eller näck?
- Var Hans den rätte Robinsonvinnaren?
- Tandborste eller El-tandborste?
- Tycker du om dig själv?

2010-01-31 @ 21:48:23

Svar: - SVARTA HELT KLART, hatar killar som har vita kalsonger ser fan förjävligt ut…

-       En del gör det, men inte så jätte många. Får mer kommentarer för mitt hår

-       Jag kommer troligtvis tare nu i sommar då jag fyllt 18 !

-       Jag bor i Skellefte, i stan

-       Singel, förhållande är överskattat haha

-       Vad som tänder mig, bra fråga… MYCKET MUSKLER, TATUERINGAR OCH SEXIGA KOMMENTARER HAHA

-       För någon dag sen då jag såg ”i taket lyser stjärnorna” med gabbs

-       Skulle köpa massa kläder(L)(L)

-       Har inte sett robinsson alls, så jag har inget att tillägga om saken

-       Vanlig tandborste

-       Jag tycker då inte inte om mig själv…

Postat av: emma

emmis frågar:
Palt vs korv
 
Hur många kuddar ha du i din säng?
 
Funderat på att klippa pash? Tro du skulle bli fin.
 
Favo låt?

2010-01-31 @ 22:57:17 
URL:
 http://emmagu.blogg.se/

Svar: - PALT

-       3 stycken

-       Haha nej aldrig en ända tanke. Troru? Jag tror jag skulle se helt sepe ut och sakna mitt långa hår!

-       Favvolåten just nu är "I don’t need your medicin"

 
      


Kommentarer
Postat av: Christer

Måste bara älska den här frågan xD



Varför har du aldrig lite tajta byxor på nån bild så man får spana lite på din snygga rumpa? ;)



tycker dock det borde varit bättre svar ;)

2010-02-01 @ 18:23:04
Postat av: Christer

Navy CIS ftw ^^



fin bild btw :) du ler jue ;) :P

2010-02-01 @ 18:29:36
Postat av: Rumpfrågaren

Tycker att det är upp till oss som gillar att titta på den att avgöra om den är snygg eller inte. Men som sagt, mer bilder!

2010-02-01 @ 18:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0