skidor.

Tjenna allihopa... eller ja...

Kom hem för ett tag sen, jag och linnea har varit och åkt i backen. Vi vågade också hoppa i dem här jätte små hoppen breve railersarna(?haha)jag föll en gång för jag fick inte balans då jag hoppade, men dem andra gångerna gick de jätte bra, haha. Linnea är och duschar, sen ska jag också och duscha och sätta på mig kläderna jag ska ha i bussen så jag kan börja packa sen.
Om ni vill ha update om dem senaste dagarna kan ni kolla in linneas blogg. För hon har avrit lite duktigare p att uppdatera.
ajja idag åker jag och linnea iallafall hem, hem ljuva hem. min säng <3
PEACE OUT!

snodde bilden av linnea!
ute i över 30 minus....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0