Never gone, never far. In my heart is where you are. Always close, every day, every step along the way .

ska alldeles strax bege mig in mot stan där jag och syster ska möta upp mamma. För jag behöver nya täckisar och nya skor iochmed att jag och min bästaste linnea drar upp till fjällen på måndag. Så det kan ju vara en idé att ha täckisar och skor, för man evt aldrig vad vi kan hitta på haha.

Sen efter det så blire "släktträff", ska ändå bli kul att träffa alla igen, tradition som nu, Fara och äta mat runt jul nån gång. Fast det här är då första gången som något barn/ungdoms "respektive"(ordet som alla vuxna använder) komemr att vara med, t ex; brorsan tar emd sin tjej, syrran sin kille, och sen evt jag inte om kusinerna tar emd deras killar? ajja vi ser ju där borta.

Ganska mysigt faktiskt med dem här träffarna tycker jag, eller det kan ju ha och göra med att jag är så dragen till familjen, de betyder lixom allt för mig. Så det är gasnka självklart att det ska kännas bra när man träffar släkten, för dem är ju ens familj också? right?  Jag är faktiskt smått peppad. Men nu ska jag klä på mig, kan ju inte gå på stan i pyjamas! (jag går i mjukisbuxor...)

PEACE OUT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0