Look in my eyes and tell me if you can se a change, at least I know that I do.

32 minus idag, .... så de blev inte att åka idag heller. Så jag och linnea sov till typ 2 halv 3 nån gång tror ja och då gick vi upp och åt frukost, sen gick vi ner igen och så har linnea berättat massa roliga historier, skit många som är roliga. men hon är och duschar nu...
Just ja, inatt så har vi typ läst hur många roliga historier som helst, linnea la upp några på sin blogg så tänkte ta och sno från henne därifrån
så här kommer några stycken roliga historier:
PEACE OUT!

Det var en man som var riktig sugen, men hade inte så mycket pengar. Han gick till horhuset och frågade bordellmamman vad han kunde få för 20 kronor. Bordellmamman tog 20-lappen och sa till honom att gå till rum 542. När han kom till rummet var det en riktig fet dam som låg naken på sängen. Då tänkte han:
- Äh, va f-n, ingen ser mig, så han satte på den feta damen och gick hem. 

Nästa dag gick samma man till horhuset igen, han frågade bordellmamman vad han kunde få för 10 kronor. Bordellmamman tog tian och sa till mannen att gå till rum 247. När han öppnade dörren låg där en riktigt gammal tant, säkert närmare 100 år, naken i sängen. Då tänkte han:
- Äh, va f-n, ingen ser mig, så han satte på den gamla damen och gick hem.

Nästa dag gick samma man till horhuset igen, han frågade bordellmamman vad han kunde få för 1 krona. Bordellmamman tog kronan och sa till mannen att gå till rum 3. När han öppnade dörren såg han en höna som stod mitt i rummet. Då tänkte han:
- Äh, va f-n, ingen ser mig, så han satte på hönan och gick hem.

Följande dag gick mannen till horhuset igen och frågade om han kunde få något gratis? Bordellmamman pekade mot ett rum längst ner i korridoren. När han kom in i rummet så såg han ett långt led fram till ett titthål i väggen. När det äntligen blev hans tur att titta i hålet, så ser han två lesbiska damer genom hålet, som har vild sex.
- Wow! säger mannen. Det här är riktig god underhållning för att inte ha betalt något. Då säger en man bakom honom:
- Visst, men du skulle varit här igår. Då var det en snubbe som satte på en höna!




Det kom sig som så att tjejen befann sig på ett nakenbad, och när hon låg där och solade sig så fick hon för sig att hon även skulle sola insidan av låren. Så när hon hade legat där en stund med benen brett isär så kom det en humla och flög rätt in i muffen på henne. Hon drabbades genast av panik eftersom hon inte kunde få humlan att flyga ut igen. Så hon fick gå iväg till doktorn. Doktorn funderade en stund över hennes problem. Till slut sa han:
- Du kan ju prova att be din kille att doppa pitten i lite honung och sedan sticka in den. När han sedan känner att humlan har satt sig på ollonet så är det bara att dra ut den.
- Det låter ju som en bra ide, svarade flickan. Men det är ett litet problem, jag har ingen kille. Så doktorn frågade om inte han kunde få hjälpa henne, och det fick han. Så han smörjde in ollonet i lite honung och stack in den. Efter en stund började han att röra sig ut och in i henne med hög hastighet. Då frågade flickan vad det vad han höll på med? Doktorn svarade:
- Jag ångrade mig, jag tänker skjuta ihjäl den jäveln!





En svensk och en finne sitter på krogen och skryter om sina framgångar hos det täckta könet. 
Båda anser sig var ena riktiga potenshejare och lär hinna med så många nummer per natt att skrytet börjar knaka i proportionerna. 
Så småningom kommer de med förslaget om en privat landskamp.
Sagt och gjort. De skaffar var sin villig flicka, tar en taxi till ett hotell och hyr var sitt rum.

Innan de skiljs gör de en överenskommelse att skriva resultaten på svarta 
tavlan i hotellvestibulen. 
Svensken går ut hårt. Men efter tre vändor är hans ork slut. Han tassar ner till vestibulen och antecknar tre raka streck, återvänder till rummet och sussar.

På morgonen kommer finnen nedför trappan med skakande knän och svår andnöd. 
Han går fram till tavlan för att skriva sitt resultat. 
Vid åsynen av svenskens tre prydliga ettor utbrister han bestört, 
- Etthundraelva! Perkele..!!! 
- Slagen med fyra...




Lille Pelle kommer till skolan på morgonen och frågar fröken:

- Kan man komma till himlen med benen före?

- Nej, Pelle lilla, det tror jag inte att man kan.

- Det var konstigt, fröken! För när jag kom hem från skolan igår så låg mamma med benen rakt upp i vädret och skrek "Ohhh Gud, jag kommer! Ohhh Gud, jag kommer!" Och jag tror faktiskt att hon hade gett sig iväg om inte brevbäraren hade legat ovanpå och hindrat henne!






En pojke kommer hem sent en kväll klockan 10. Hans far blir förbannad då han egentligen skulle vara hemma senast 7 och ber sonen förklara sig. Sonen säger då tyst...

- Far, jag har haft min sex-debut. Då smalt fadern och sa med sin mjuka stämma:

-Det är OK, kom hem när du vill och om det är någonting så vet du att det bara är att fråga. Sonen och fadern gick och la sig. Senare samma kväll väckte sonen sin far och frågade lite tyst...

-Hur länge ska man ha ont i röven efter att ha gjort det första gången?

 


 

Det satt 3 ensamstående mödrar och fikade när de kom in på ämnet om vad deras söner skulle bli. Första mamman:

- Jag vill att min son blir en astronaut! Han ska bli den första som åker till mars! Och hela världen tittar på när han tar första steget på mars och blir historisk!
Andra mamman:

- Jag hoppas att min son tar magisterexamen i medicin och blir den som hittar botemedlet mot AIDS! Hela världen kommer att hylla honom och han blir ihågkommen som mannen som räddade mänskligheten från en av de värsta sjukdomarna genom tiderna!
Tredje mamman:

- Jag vill att min son ska bli en känd fotbollsspelare! Han ska spela i landslaget, och landslaget har tagit sig till ett VM-final inför en fullsatt arena med över 100 000 män som jublar!! Och det står 0-0 när det är 1 minut kvar av matchen då min son tar bollen på egen planhalva och dribblar förbi 1, 2, 3 (!!) spelare och börjar närma sig motståndarmålet! Han tar sig förbi 2 backar med bara målvakten kvar!! Alla i publiken är i EXTAS! Han dribblar förbi målvakten och står med öppet mål på 3 meter! Och SKJUTER! OCH MISSAR!!!! Och 100 000 tusen vilda manliga fotbollsfans vrålar: "DIN DJÄKLA NOLLA, JAG SKA KNULLA DIN MAMMA!!! Och då ska jag springa ut på plan och ropa till alla i publiken:

"DET ÄR JAG! DET ÄR JAG SOM ÄR HANS MAMMA!!"

 


 

 

Den lilla 4 årige pojken är med sin mamma 
på badstranden och sitter och leker med sin hink och spade . 
När en Välsvarvad blondin med stora bröst går förbi. 
Pojken skriker allt vad han orkar " Mamma kollá vilka stora bröst"
Alla inom 25 meters radie tittar upp och 
Mamman blir både ledsen och arg . Pojken ser att mamman blir ledsen . 
Efter en liten stund går han fram till Mamman och viskar DINA är Längre.






så roade var vi inatt... HAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0