Look in my eyes and tell me if you can se a change, at least I know that I do.

Sitter @ linneas place just nu, och sen kommer malin hit efter hon ätit. Så kvällen kommer spenderas med dessa underbara bruttor!


Efter skolan for jag och mamma och hämtade syrrans säng som vi sen ska köra ner till uppsala när hon och kalle flyttar till sin nya lägenhet. Och efter det var mamma gullig och bjöd mig och corrny på max. Där träffade jag förövrigt tobbe, kul att träffa han typ haha. och det var fan skitläskigt för hans kompis har jobbat med pappa, och visste att jag var hans dotter.... hur visste han att de va jag!!? LÄSKIGT SOM BA DEN!



nu är malin på väg, så nu ska jag och linnea gå och möta henne på ica.

PEACE OUT!

finaste linnea<3


finaste malin<3
dagens outfit:


Kommentarer
Postat av: linnea

sexig outfit faaan;););)

2010-01-16 @ 00:53:31
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0