It's better to have loved and lost than never have loved at all.

Kom nyss hem från matchen, vi vann med 9-5 eller 9-7 haha bra minne HannaH.... Matchen gick bra, fast jag fick utvisning för felaktigt avstånd vid frislag, kändes inte coolt. Hade kännts mycket bättre av att bli utvisad för typ för hård tackling eller nått... inte felaktigt avstånd, kanska fult.

Ajja, övningskörde iallafall dit, gick skit bra, mamma sa inte ens något alls för hon vet att jag vet precis vad och hur jag ska göra + jag kan vägen dit utantill. Har både åkt bil, cyklat och åkt inlines dit. Så ganska lätt att hitta. Sen så fick jag åka med Mange hem, behövde itne ens fråga lixom. Han ba kom fram : " Hannah, skaru åka me mej hem eller?". Så har ju typ min egen lilla chaffis hära!

Nu ska jag ialalfall göra mat, pizza från ica typ. Hawaii såklart, den godaste ♥ Sen blire att fortsätta spela gitarr och göra klart min låt och sen sängen. Börjar ju APU'n imorrn och ska vara på MAX, så kom och ät där?! Börjar imorrn och ska va där i 3 veckor..

PEACE OUT!

gitarr♥


Kommentarer
Postat av: jack

Tack snälla du :)

2010-01-24 @ 23:50:39
URL: http://jackmoy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0