EN SÅN DÄR HEMLIS -SCHHHHH



Nu komemre en sån där hemlis igen, eller ja hemlis och hemlis...

JAG ÄLSKAR TV-SPEL
YEs, så äre, har gjort de ända sen jag var liten, mitt första tv.spel var "Zelda - Ocarina of time" som jag fick när jag var 7, fast hade spelat många innan som vui hade gemensamt.  Vårat förtsa tvspels enhet var "super nintendo" SJUKT GAMALT.... och sen så har vi haft "sega mega", " nintendo 64", "game cube", "play station" och nu har vi "x-box 360". Så tv-spel har varit en stor del av min "uppväxt" typ. Sjukt kul och jag älskar det iallafall.. Då vet ni det.

Ska fortsätta spela bilspel på 360 nu

PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

eh okej?skoj

2010-01-21 @ 22:32:14
Postat av: Mia

Kukl HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ;)

2010-01-21 @ 23:31:00
URL: http://skarpdig.blogg.se/
Postat av: Christer

360 ftw :) funderar på att köpa ett nytt spel, nåt bra förslag? :)

2010-01-21 @ 23:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0