I want you to want me, I need you to need me.

Håller på att packa nu, har kommit så pass långt att jag har 3 par mjukisbyxor som ska med, sen så ska jag åka i mina gråa imorrn. Längre än så har jag inte kommit hahhaha, epic fail eller vad?

Såg nyss "my life in ruins" me familjen, riktigt roligt faktiskt, och de roligaste är att ställena där i grekland har vi besökt och jag kände igen dem. Så de väckte lite minnen, och nu till sommarn hoppas jag att vi far utomland, verkligen! Sen så snart ska vi se en till film, kommer nog bli kanon. Mamma var gullig som köpte mandariner till mig!

PEACE OUT!

haha jag och linnea för typ ett år sen haha!
TAGGA IMORRN! PEPPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0