Most of us start out just thinking it's easy, when the hardest thing you'll do is remember how to smile.

Sitter här med Thess och ska kolla igenom bilderna som togs under kvällen. Ganska rolig kväll, blev som sagt att åka madrass på vb med Tommy och Johannes. Fast jag vågade inte åka längst uppifrån så jag gick hahaha fail..... Men det var roligt ändå.

Sen for jag och Thess hem till mig där jag duschade och thess sminkade sig och hon plockade dessutom mina ögonbryn - fan vad ont de gör! Jag plockar dem aldrig, har plockat dem 2 gånger... Ajja, sen kom grabbsen hit och då var även Kent med så medan vi fixade oss klart pratade dem med min mamma..  och ni skulle ha hört Kents kommentar...! den ska inte ens skrivas här.

Sen drog vi till Tommy i ingenstans... eller bortanför skråmträsk nånstans. Där såg vi en skräckis - Orphan. Den var inte läskig, men den var ändå bra. Fast jag och Thess fick typ psykbryt ett x antal gånger.... Man ville ba döda flickan....

ajja nu sitter vi iallafall här och väntar på svar om vi får lägga ut bilder.(ligger på mitt rum och pratar)

PEACE OUT!

















livet är fanimig till för att bjuda på sig själv^


Kommentarer
Postat av: sassalu

mina gubbar <3

2010-01-27 @ 16:33:52
URL: http://sassalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0