After all that we've been through, I will make it up to you, I promise to. And after all that's been said and done, you're just a part of me I can't let go.

har just filat och målat naglara, och det är sjukt hur fjortisaktigt jag tycker att de låter... helt sjukt för jag vet att det öär inte de minsta fjortis att bry sig om sina naglar, daaahh.. nää skojja ba men ändå.


tog ett år innan jag bestämde mig vad jag skulle ha, prövade typ minst 4 st olika färger/kombinationer innan jag bestämde mig för blått med smycken på tummarna. Så på min högra tumme äre nu 2 stycken "diamanter", och på män vänstra ett rött hjärta. Det sjuka är att dem typ "betyder" olika saker för mig,  eller för mig käns dem ändå speciella på nått sätt. Kan inte förklara det.


gullit va?

PEACE OUT!

osminkad och söt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0