I know I promised you forever, Is there no stronger word I can use? To reassure you when the storm is raging outside,you're my safest place to hide.

kom just hem efter stan,hittade ett sjukt snyggt(enligt mig) skidsett, med jätte cool jacka och jätte sköna täckisar. Perfa lixom! så här slängs de upp en bild pårom, va tycks?


Nu ska jag börja fundera ut vikka kläder som jag ska ha nu, funderar på lackleggings, tubtopp och svart/vit randig tröjan som jag hade på julafton;


eller så ska jag ha lackleggings, tunika och svart nitskärp... kan inte bestämma mig, älskar skärp, så tror nog att de blir det i slutändan hahaha. Måste dessutom sminka mig och fixa håret lite grann, brukar alltid bli så att vi tar gruppbild. och varenda år tar det ett år att ta för att vi har typ 8 st barn ellan 1-8 år..... såå jaaa....
nu ska jag iallafall börja göra mig iordning.

PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: Christer

nice skidställ :)

2010-01-03 @ 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0