So go on say what you wanna say, and save me from this misery. Cause I know what you're getting at.

Hade ju som sagt innebandy match igår, förlorade med 8-10 och jag fick göra en assist och missade 2-3 målchanser..... men grabbsen lyckades iallafall få mig mer pepp på innebandy. Dem får mig ALLTID på bra humör, så jävla härliga dem är. Det första jag möttes av var Erik som vinkar glatt till mig, sen när jag kommer förbi han så säger han : " va roligt att du kom!" och så värsta smilet! Man kan ju inte annat än att älska dem, för oavsett hur dåligt humör jag är på så muntrar dem alltid upp mig oavsett vad.!  Så som sagt, blev lite mer pepp på innebandy nu och det känns ju bra.

Sen så övningskörda jag med mamma och hämtade gabbie på moröbacke, sen blev de att köra till hemmakväll och vi hyrde "snuten i varuhuset", gabbie fick välja film för hon får typ aldrig det.. Sen så fick jag köra hem också. Och jag måste säga att rondeller.... det är det hemskaste som finns! Körde i rondeller minst 6-7 gånger igår! Hur läskigt som helst, särskillt då man ska göra en vänstersväng, då ska man lägga sig i innersta filen och sen byta för att lägga sig i yttre..... Jätte äckligt, jag tror typ man ska bli påkörd.... plus man kan itne gasa så mycket för då får man typ sladd.


nu har vi pedagogisk ledarskap och ska snart göra en uppgift.

Sen så när vi slutat, typ halv 12, så ska jag övningsköra mer. Antingen så kommer mamma och hämtar mig och vi övningkör härifrån, eller så far jag hem först och sen far vi ut.

PEACE OUT!

ge me sommar,
ge me värme,
ge me vbb,
ge me spårade nätter med aljh ;*

Kommentarer
Postat av: aljh,-

JAG KOMMER OCH HÄMTAR DEJ MED MOPPEN NU SÅ FAR VI PÅ VBB OCH BADAR!!!!!!!!!!!!!!!!! (L)

2010-01-18 @ 15:39:12
URL: http://aljh.blogg.se/
Postat av: aljh,-

HAHA ja tänk! Det vore nåntíng va ;).. kasnke lite kallt men.. ;)

2010-01-19 @ 09:24:18
Postat av: thess

Vill oxå ha sommar!!! NUUUUUUU!!!!! ;O ;D

2010-01-19 @ 10:21:07
URL: http://mcrthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0