Don't care so much about what poeple thinks of you, the important is what you think of yourself.

så jävla dum jag är. haha när jag vaknade fick jag panik och trodde att jag försovit mig till kl 12 och att jag var sjukt sen till praoen. Hann få på mig kläder innan jag insåg att det faktiskt är söndag. Bra jobbat hannah!

Ikväll blire match med grabbsen, taggar typ lite iallafall. Sen äre träning med hydrato dirr efter och har inte bestämt mig om jag ska va med på den eller inte... tar nog med mig duschgrejjer så om jag inte orkar fara dit så åker jag med nån av grabbarna hem.

Nu ska jag ta mig nått att äta.

PEACE OUT!


ba för att christer ville att jag skulle lägga ut en bild då jag log istället för att se så sorgsen ut.
NÖJD?

Kommentarer
Postat av: thess

Snygg design gumman!! <33 Och rååfin bild!! :*

2010-01-31 @ 15:36:43
URL: http://mcrthess.blogg.se/
Postat av: Christer

Nu är jag nöjd, men en bild räcker ju inte ;) :P

Mycket fin bild :)

2010-01-31 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0