Do you still remember how we used to be. Feeling together, believe in whatever .

Kul att komma till skolan och få höra det : " vi har inge lektion". Så då blev det bara att ta bussen hem igen, men så jävla drygt de där kändes.....

Blev innebandy med grabbsen igår, och inte ens dem lyckades få mig på bättre humör... Eller jo erik fick mig på lite bättre humör då han tyckte att övningarna jag valt ut verkade toppen och att jag skulle få hålla i dem typ nästa vecka...

Skippade träningen med laget för jag har verkligen ingen pepp på det just nu, känns jätte konstigt. Men hoppas det känns bättre nästa vecka iallafall, vi får ju se hure blir.

Nu ska jag ta och städa lite tror jag, det behövs. eller så blire att spela gitarr. FAst det är inte så smart eftersom jag fixade franskmanikyr igår... Varför blire alltid så att när jag fixat naglarna så DÅ får jag världens längtan av att spela.. Sjukt jobbigt...

PEACE OUT!

Fick låna corrnys myströjja
-tack gumman ;*


Kommentarer
Postat av: Cornelia<3

varsågod ;3

2010-01-25 @ 22:41:31
URL: http://chokladpraliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0