And I'm there, looking up at the sky. And I'm scared, thinkin' about the way that I Don't understand anything at all.

Ligger i sängen och har aljh breve mig i den andra. VI åkte ju som sagt buss igår i typ ett år, nää men 7-8 timmar. Var sjukt drygt och man fick ont i rumpan. Fast haha.... jag lyckades då somna på bussen för jag var så sjukt trött. Typ pinsamt och stackars linnea, men hon sare va okej och smsade glatt med sina 1000000 kompisar.
Vi tänkte åka idag, men det är typ -27, så det sög lixom! så jag och linnea gick upp tidigt i onödan och linnea ligger och försöker somna om, jag kan inte det så jag passar på att spela lite dator haha.
men nu ska jag läsa bloggar
PEACE OUT!

håller med linnea,
vbb skulle sitta sjukt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0