You give me hope, you give me strength, you give me someone to hold someone to love.

skulle ha publicerats igårmorse
Sitter i köket och äter faktiskt frukost! Brukar jag aldrig göra på morgon(eller jo på helger för då kliver man upp så sent), har inte gjort det på länge faktiskt.

När jag har ätit klart blir det att packe duschgrejer, sovkläder och andra kläder som jag ska ha sen ikväll. För efter paoen så ska jag duscha där borta för att sen möta upp Linnea i stan d'är vi ska köpa nått att äta sen så ska vi jobba på en firmafest som typ seritriser? elelr ja hjälpa till att dela ut maten och så. Sen så sover jag förmodligen hos linnea. Kommer typ ändå bli en kanonkväll får vi hoppas.

NU ska jag fortsäta äta

PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0