If I never had got to know you, how would I be? Because you have made me to me.

Sitter nu och pluggar, eller jag skriver ett pm till svenska nationella. Det ska vara minst 150 ord, jag har skrivit 20. Bra början!
Hade innebandy idag med grabbsen, var inte många där så vi spelade 2-2 med en avbytare... asså vi var 7 pers och förra veckan var vi 13. YAY... Gjorde typ ändå många mål haha.
Sen så har jag träning med laget kl 8, och det kändes smått drygt att måsta gå dit, när det är typ -25 ute... Det suger, så vi får se hur jag gör där, är ju ändå en bit att gå - tar typ en halvtimme.
ajja nu måste jag bli klar med det här pmet..
PEACE OUT!
just ja, jag har färgat håret. btw lixom

Kommentarer
Postat av: linnea

vilken färg=)?

2010-02-24 @ 21:20:22
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0