There's no changing things that we regret, the best that we can hope for is one more chance.

NU är muntliga nationella i svenska bortgjort, fyfaaan vad skönt det känns att det är bortgjort. Men jag kan säga att det var så sjukt jobbigt! Jag ville ba dö och det känndes som jag stammade och allt möjligt. Nu kommer nervositeten för vad vår lärare ska tycka och tänka om det. Sen så måste jag bara säga att jag är sjukt imponerad över killarna i klassen och deras tal, man vart ju nästan lite rörd.

Nää nu taggar jag bara för att fara hem och lägga mig i sängen och typ sova. För har itne kunnat sova mycket alls inatt har haft så sjukt ont i magen och varit nervös, somnade typ 5. Så jag försov mig imorse och missade idrotten.

Nu ska jag försöka se om mitt hjärta kan lugna ner sig.

PEACE OUT!

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0