She put him out like the burnin' end of a midnight cigarette, she broke his heart, he spent his whole life tryin' to forget.

Helt okej kväll igår, mycket skratt och härliga kommentarer. Imorse när jag kom hem från aljh så gick jag och la mig dirr och sov till typ 2 tror ja, vilket har resulterat i att jag inte komemr kunna sova på ett tag hahaha. men de var de värt sjukt hälrigt att sova. Och nu är man 500 kr rikare, de var ju  inte fel! Känndes rätt så värt på en kväll.

HAr dessutom gjort en ny design idag, så vad tycks?

PEACE OUT!

I thought you were different
I thought you had changed
I wanted to believing


Kommentarer
Postat av: linnea

skitfin design=)!

2010-02-10 @ 23:31:42
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0