Life is not about what I`ve done, what I should`ve done, what I could`ve done... it's about what I can do and what I will do.

Ibland önskar jag att jag verkligen kunde släppa saker, låta dem passera och sen inte bry mig mer. Inte lägga mer tid på att ens ligga och tänka pårom. Sömnlösa nätter med alldeles för mycket tänkande kan man gärna få slippa. Orkar inte med allt, inte med det och inte att gå runt och fundera på det. Jag vill inte, verkligen inte. Jag hatar att jag tänker för mycket på saker och kan inte låta bli att tänka på hur det kunde ha sett och och om jag hade gjort på ett visst sätt hur det hade sett ut då.


Och jag är alldeles för trött, fattar inte ens varför jag skriver de här på bloggen, inte värt att veta...

PEACE OUT!



låten, artisten, sången, spelet = kärlek på hög grad ♥

Kommentarer
Postat av: jack

tack kära vän

2010-02-03 @ 02:01:47
URL: http://jackmoy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0