And I can't run away from myself like yesterday and I, I'll change my ways someday

TJENA BLOGGEN.. eller nått...


nää men fick sms igår av Jörgen om att det inte skulle bli innebandy idag med grabbsen, vart typ jätte ledsen. Hade sett fram emot det skit mycket. Så det sög rejält

Idag var jag ju framme i köket igen, gick mycket bättre idag än igår tycker jag faktiskt, eller jag blandade inte ihop lika mycket och jag glömde inte så mkt som igår. Fast nu blire dusch för jag luktar hamburgare igen. kommer typ börja knapra på armen snart annars!

PEACE OUT!


hade sjukt tråkigt så jag lekte i photoshop och försökte fixa så att man kunde lägga in hår.
men gick inte så bra, men ändå ett ganska bra första försök. haha


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tyckte du lyckades galant i photoshop :)

2010-02-14 @ 22:05:33
URL: http://asagreen.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0