Mot stjärnorna genom svårigheter.

Tjena!
Ligger i sängen nu och fryser som ett as! Hur kallt som helst!
Just nu sitter jag som met bara och fördriver tid i väntan på att paps ska komma och hämta mig, gabs och corrny kl 4. VI ska till han och ha trevligt.
Efter det blir det förmodligen innebandy? Eller ja jag vet inte, har inte så stor koll haha. Och sen blire jobb kl 00.00.'

Igår var det också natt jobb, typ det jobbigaste jag varit med om... (tack evve för promenaden hem en bit)och innan det var jag med oliver, vi såg "black knight" och "madagaskar" haha, dem båda är riktiga skrattfilmer - hur roligt som helst.

Och på julafton vare också jätte trevligt och mysigt, med storasyster och hennes kille här och mormor och morfar!
PEACE OUT!

kläderna jag hade på julafton, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick ändå sed bilden =D

Snygging !

2010-12-26 @ 14:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0