What if we were meant to be together, what if you were meant to be the one?

Söndag: Stugan med paps, gabbs och corrny. Fiskade upp en gädda, grillade och hade as mys. -> cyklade till sugminanka, där natten spenderades.

Måndag:
Drog till Thess -> Cyklade till vitbergsbadet -> cyklade till thess där natten spenderades.

Idag:
Jag och Thess följde hennes familj på "stan" på morgon. Sen där vid halv 1 så drog jag till discgolfen och kastade, först en gulrunda med Kippe och Erik, -> sen en grön runda med Kippe, -> väntade på Thess så stod och kast-tränades av Larsa, -> gick en grön runda med Thess och Nikke, -> gick en gul med Rickard, Mange, Erik, Nikke och Linnea. Sen så cyklade jag hem och kom hem för en liten stund sen. Håller nu på att äta och sen blire att dra ut med aljh. Får se vars de blir och vad kvällen riktigt kommer bjuda på. Men kommer nog bli kanon! PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: SimoRn

Tycjte väl att de va dig jag såg! :D

2010-08-03 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0