The one you see is not me. The one you know isn't me either.

Min dag idag har varit ganska så bra, förutom skolan som var as seg med religion och samhällskunskap... blev att hjälpa mamma me jobbet, sen for jag på matfesten med paps, gabbs och corrny. Men jag hittade inget jag tyckte verkade gott, så jag övertalade dem andra att vi skulle fara på Tatung - HUUUUR gott som helst kan jag tala om för er! Sen nu så ligger jag här i sängen, har sugminanka i badrummet som tar ut linser. Sen så kl 5 nu på morgon blire att fara till Sundsvall me mamma. såå jaa, jag kommer vara trött.
PEACE OUT!

<-- du kommer alltid vara bland de bästa som finns ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

ojojoj;);) fan vad gött jag sov i din säng förresten!

2010-08-28 @ 15:07:19
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0