You never gonna be alone! From this moment on if you ever feel like letting go, I won't let you fall...

Blev väckt typ 10 imorse och gick och gratta brorsan, vart typ sur för de va så tidigt haha. Nää men sen gick jag och la mig igen. Sov tioll typ 12 -1, och då möttes jag av blicken ute att de snöar! SNÖAR!!!! Så inte okej!  Övningskörde och hämtade Corrny i berssan sen for vi och handla. Och sen så har jag varit duktig och städat lite faktiskt. Men de gick inte så bra för datorn var mer inbjudande! ajja de va typ min dag hittills.
PEACE OUT!

dagens kläder eller nå.
ganska så skönt.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: Tack, jag är med lite smått kär i dem :P

2010-04-17 @ 18:31:55
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0