You got a lot to learn about livin', It's a different world down here.

Jag är inte pigg, mamma väckte mig typ halv 8, alldeles för tidigt. Jag går inte ens upp s tidigt då jag har skola... Blev att sitta i kiosken på korpen, vi hade 2 kunder och fick sålt för 160 WIHOO... nää men jag låg typ och sov där i slutet. Fick köra till berssan där vi hämta corrny först, sen handla på ica sen till degerbyn. Nu sitter vi alla här hemma jätte trötta och ska alldeles strax bege oss bort till mormor och morfar för morfar fyller år idag. Så blir att gratta han.
Nää nu ska jag vara ett sött och snällt barnbarn och rita en fin teckning till morfar.
PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

Jasså du fastnade där du, haha. Skulle vilja ha photoshop, men det ska tydligen kosta runt 9 tusen eller så har jag hört.. så, nä i don´t think so, haha:D



Det är bra med mig också! ska blogga lite till sen blir det att laga lite mat:P Kebab här hemma idag, hehe. Blir väl att titta på någon film också... Blir det för dig i kväll då?//emma.

2010-04-10 @ 17:17:23
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: ToveSteinwall

Åh va snygg du är hannah! Älskar dig babe :*

2010-04-11 @ 19:26:02
URL: http://differens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0