Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the one's you did

Kom just hem och sitter nu ute på balkongen just nu och solar. Helt superduper väder!

Skoldagen kändes inte så värd, for til skolan 9, drog hem sen med kvart i 10 bussen. Så jag och Anna har gått på stan, ätit på subban, köpt nya solglasögon och även ätit årets första mjukglass. Noisett och tuttifrutti bägare för mig, och choklad och tuttifrutti bägsre för Anna. Det satt inte helt fel lixom.

Sen så idag blire att träffa paps och dra till malin för my(lill kusin) fyller 1. Hon är seriöst jätte söt! fast de är alla småbarn, men my är verkligenjättejätte söt.
men nu ska jag fortsätta nuta av det finfina vädret.
PEACE OUT!

Seriöst, jag är kär i klänningen, snälla kan nån ge mig pengar?
för min ekonomi ligger inte så bra till... (A)

Kommentarer
Postat av: Karoline

Så utrolig fin kjole!

2010-04-12 @ 15:53:52
URL: http://karolinemor.com
Postat av: Christer

Snyggt =) ;)

2010-04-12 @ 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0