I thank you, I'll always thank you. More than you will know, that I could ever show. and I love you, I'll always love you. There's nothing I won't do to say these words to you.

Fick känna mig som ett litet barn igen då jag och syster låg och grät i mammas knä och mamma sjöng för oss. Kändes himla bra att hon kom. Som om hon typ visste att vi va ledsna som syster sa igår.

Nu idag på morgon så har jag övningskört till mormor och morfar och hälsat på dem, för mormor har ju opererat sig. Och det gick tydligen jätte bra och mormor var så glad och pratade på som vanligt. Och jag måste säga att jag har världens sötaste mormor och morfar!
Nu blire att snabbduscha för att sen bege sig in mot stan och möta upp tjejerna i klassen, eller kajsa, emma och anna, och fika med dem på typ waynes. Kommer nog bli kanon.
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0