I been through the storm, had dirt on my name but i'm still holding on, champion of the game.

HAr serr 1 Veronica Mars avsnitt, vart jätte hungrig så jag ska göra mat. HAHA. Äter typ jämt på kvällen, mycket godare då.  Ska göra potatiskroketter och typ korv. SVÅRT VA?!  nää men det blir nog kanoners. Sen så ska jag nog se lite mer veronica mars, men jag vet iten vi får se. haha lyckades lura 9 pers idag. eller vet iten om mamma räknas, jag skulle berätta för mamma att jag hade lurat en kompis och hon trodde de hade hänt, så vet inte om hon räknas...?
Nää men lite dum känner jag mig över att jag lurade hanna och larsa att jag var gravid. Dem dog typ,haha stackarna.
lite taskig känner jag mig faktiskt (A). Men kul vare.
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHA så jävla kul!:D

2010-04-02 @ 00:50:41
URL: http://malinneriksson.blogg.se/
Postat av: Christer

Skills ;)

2010-04-02 @ 00:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0