Dagens:

Dagens humör: Glad men trött
Dagens borde: göra historian
Dagens frisyr: uppsatt under dagen, men nu utsläppt
Dagens smink: inget
Dagens klädsel: byxor och tröja
Dagens planer: gå broarna me anna
Dagens längtan: sommaren♥
Dagens fundering: undrar hur mycket dem som jobbar på 118 800 skrattar åt alla random frågor dem kan få.
Dagens beroende: musik
Dagens personer: typ emma för att har inte skrattat så sjukt mycket på länge! + jag fick kondomer av henne (A) :] HIHIHIHIHIHI. 
Dagens roliga: EMMAAAAAA
Dagens låt: smurfarna - smurfar gör inte så
Dagens skönaste: haha... no comment
Dagens oskönaste: att måsta stiga upp så tidigt
Dagens klantiga: då jag typ skrämdes ihjäl av våran granne


Kommentarer
Postat av: Malin

haha dagensfunderare det jag jag och en kompis och runt och prata om xD

2010-04-21 @ 21:34:29
URL: http://mbergling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dagens roliga: EMMAAAAAA



Jo du vet jag har mina dagar! ;)

2010-04-22 @ 13:28:05
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0