There is light flooding all around you helping you to find your way.

sitter pås kolan nu, har haft engelska. Ska nu snart ha historia.

imorrn blire typ yoga med anna före skolan, kl typ 6.. drygt men ändå fatta så sjukt roligt! har itne provat på det, men det verkar ju kul lixom. haha.

ajja, har iallafall idag ansökt till pliktvärket om att jag vill mönstra. känns bra, ändå vilken upplevelse lixom! Jag vill verkligen göra lumpen, fast inte förän efter jag gått ut då, men vi får se, eftersom jag itne fyllt 18 innan sommaren nästa år får jag itne ens mönstra förän typ 2011... fan de sög. ajja,!

nu ska jag kolla runt på lite sidor, peace out!

ny kofta och nytt nit-skärp från gina! love it!

Kommentarer
Postat av: linnea

snyyyyyygggggt;)

2009-09-23 @ 13:44:15
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: ToveSteinwall

Så fin hannah<3

Jag saknar dig :(

2009-09-25 @ 09:13:51
URL: http://differens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0