Sailing waters I am drifting inside,The wind brings me sadness. And with a vision of pain in my mind, All I wanted was not to see you die.

Sitter här i huset i bersan och har jätte tårkigt. Alla andra är i lägenheten. Jag for hit för jag behövde internet till lite l.äxor och tar mig itne till sta n förän nån gång efter 9?

ajja nu har jag iallfall bestämt med elin att hon ska komma över hit, var ju typ hur länge som helst sen jag va med henne sist! åh vad jag saknar henne egentligen! alldeles för sällan är vi emd varan. Det är synd! Hon kommer snart över hit, typ 10 meter ifrån avrandra bor vi. Det är en sak jag komemr sakna, att bo så nära..


Nu kom Elin så ska pysa.
peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0