Don't let the fear of stricking out, keep you from playing the game.

drog in till stan där vid 7, jag och gabbie tog bussen men hon skulle till tacokväll och jag skulle och handla, men olivia och erika ville att jag skulle komma och se simon's fotbollsmatch med dom så jag drog dit, och efter de så drog vi och handlade, elelr jag köpte lite godis och dricka. Sen drog vi tillbaka till olivia där simon även joiinade oss efter ett tag. Vi for till korvivars lekparken och spårade och sjöng för fulla muggar och hade allmänt trevlig.

Och här är jag nu, just hemkommen därifrån och ska nog förmodligen lägga mig ner och äta godis och se nått heroes avsnitt igen.♥♥♥♥♥

Tack för en så där lagomt härlig kväll!
peace out!


så där lagomt normala kompisar.

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

fin header (:



kolla in dagens låt som är One and the same. vad tycker du? (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/you-rock-out-it-youre-room-i-rock-the-world.html#comment

2009-09-05 @ 11:13:01
Postat av: erica

erica MED c!!hehe:) ville bara påminna dig KRAM!!

2009-10-16 @ 14:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback