Use your head, but live in your heart.

sitter i sängen nerbäddad i tecke och dricker varm choklad som min älskade lilla syster cornelia var jätte gulig och snäll och kom med nyss! passar perfekt till att göra lite läxa med, för kom på nu att vi har historia läxa till imorrn, eller inte läxa direkt men lite diskutionsfrågor som vi måste kunna vara med i och diskutera.  Så jag sitter och läser igenom mina anteckningar från olas föreläsning, och jag måste säga att jag fattar itne mycket av mna anteckningar med små krumelurer här och var. jag bord ekanske ha skrivit ner alla otd istälelt haha. !

ajja intressant va? nää nu ska jag dunka musik och fortsätta plugga.
peace out!



Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin bild!!!!

2009-10-14 @ 17:50:46
Postat av: HannaH

tack (A)

2009-10-14 @ 18:07:19
URL: http://hannahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0