The story was just a trick to get you to do things for me.

jag och marcus gick ju som sagt på coop, vi köpte flingor och marcus köpte choklad och jag glass <3. så när vi kom hem satte vi oss och åt mjölk ochflingor - cherioos MULTI! sjukt gott jag kan tala om för er.

har just sett klart filmen "the fall" , och måste bara säga att den var sjukt bra!!! Vart typ kär i den, särskillt i slutet! helt klart sevärd film. SE den säger jag bara!

"Alexandria, en liten flicka hamnar på sjukhus efter en olycka.
Där träffar hon på Roy, en man som börjar berätta en saga - om fem män som alla svurit att hämnas en ondskefull härskare. En saga som tar många olika vändningar efter infall från berättaren - och åhöraren."

SKA VI GIFTA OSS?


Kommentarer
Postat av: Gabbie

Hannah till Roy: Ska vi gifta oss?

Jag till Hannah: Du kan ju alltid drömma ;)

2009-10-16 @ 17:23:23
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0