JA JAG HAR TRÅKIGT!

 

ALLA SOM HAR MOBIL MÅSTE GÖRA !

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
en tjej

Vad står det i ditt nionde sms och vem var det ifrån?
äh...tyst lillis:D thx eller nått ;)    - från Kippe

Vem ringde dig senast?
mamma

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
en bild där det står "love hurts."

Vilket språk är din mobil på?
svenska

Vad heter din ringsignal?
true

Hur många sms har du i din inkorg?
621

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
Men vart var du idag? ;) - från emelie

Vem är din 20:de kontakt , en av dina bästa vänner?
Burvall Christer -  han är ju min vän, men inte en av mina bästa :)

Ogillar du nr 5?
Almgren Mathilda, onej! hon kingar!

Har du varit i hop med nr 1?
Agge, nejnej!!

Vad har din mobil för färg?
svart


Hade tråkigt så kollad igenom min bdb, och då hittade jag det här testet. peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0