If you can love the wrong person that much, stop and think how much more you could love the right one.

Har just sett klart filmen "Ghost of girlfriends past" Den var faktiskt sjukt bra. Nu och lite tidigare idag har jag lekt massa i photoshop, eller jaaa.... jag har  typ lekt med typsnitt och försöka att göra coola efekter på det. Sen så har jag också gjort en typ idolbild till Danish, han är så sjukt grym på sjunga.! alla borde lyssna på honom, ba gå in på yt eller checka in hans blogg! Ba klicka på bilden så kommer du dit!



Detta är typ vad jag har gjort idag, och sovit! till typ 2. ahha. men vad tycks? (A)

ajja nu ska jag läsa lite bloggar och ligga och nöta danish musica! peace out!



Min absolutiga favorit låt med honom!

Kommentarer
Postat av: linnea

älskar grabbeeen!

2009-10-12 @ 09:01:10
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0