If I could se you. not forever but only once again. It would mean the world to me.

Har lekt massa mer i photoshop, det kanske itne ser så verkligt ut det jag ahr redigerat men det är åtminstånde kul att redigera och det är itne meningen att det ska se så jätte verkligt ut heller så. ahha

Träning vare och jag måste säga att det gick sämst, larry satte mig som back, och jag suger verkligen på det. Kändes verkligen itne som att den här träningen gick bra. Och det kändes synd, för jag hade verkligen höga förväntingar för förra tärningen var kung, och sen tidiagre idag när jag spela med wipro gick det sjukt bra.. ajja, allt blir itne som man tänkt sig iallafall..


det är inte meningen att spegelbilden ska vara redigerad, det är för att man ska kunna se skillnaden på ögonen typ. HAHA

så här ser bilden ut utan redigering(ganska stor skillnad) :]  


If tomorrow never comes, would she know how much I loved her
Did I try in every way, to show her everyday
that she's the only one


Kommentarer
Postat av: isabelle & julia

Allt bra? :)

2009-10-29 @ 09:53:13
URL: http://ettblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0