I thought by staying, trying to change you would be worth it baby, but now I see that trying to change you, only changed me!

ojojoj vad jag är sjukt trött, sitter och väntar på att mamma ska komma hem för sen drar vi och ska spela innebandy med  wipro. Då koemr jag kanske bli pigg efter det. Hoppas jag, så jag blir pigg till min egen träning som sen är halv 8 ikväll.

Min mobil dör typ snart för jag vet itne vars jag ahr lagt min laddare, och marcus är inte här så kan inte låna hans laddare. Det suger..


ajja, nu ska jag leka lite mer i photoshop,

peace out!

lite jag lekte med igårkväll, ser kanske itne såjätte verkligt ut, men ändå, det är en början!

Kommentarer
Postat av: Daniel K

hahah det är så det ska vara ;)

2009-10-28 @ 16:03:53
URL: http://danielmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0