ett sånt där test som talar om att man har alldeles för mycket fritid! ahhaha!


"haha vadå? livet är fanimej till för att bjuda på sig själv!"
och jaa, bilden är redigerad.


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:
1. Är du singel?:
oyeees! wihooo!
2. Är du lycklig?: joorå!
3. Är du uttråkad?: gissa?
4. Är du ledsen?: nej, jag tycker itne om att va ledsen!
5. Är du italienare?: ONEJ!
6. Är du cool?: coolast!
7. Är du från irland?: nej?
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: ONEJ! har dem inte varit på 17 år.!

 

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
vet faktiskt inte...
2. Har du någon gång blivit sårad?: JA VERKLIGEN!
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: OYEEES, många gånger!
4. har du varit kär i en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: jo.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: beror på hur man ser det haha!
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Jeap, när vi var i turkiet-04 så vare en hel skolklass som vart kär i mig(pojkarna då, inte flickorna!)
7. Är du kär?: oneej! sånt är överskattat.. (A)
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Jag tror då det.


TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?:
MALLORN @bilddagboken
2. Hår eller ögon?: ögon?
3. Katter eller hundar? inget.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Lätt få bästa vänner som man kan lita på en många ytliga!
6. Coca-Cola eller Pepsi?: COLA!!!!!!!!!!!
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Beror på tror jag.
8. Pengar eller lycka?: LYCKA!
9. Dag eller natt?: natt.
10. Msn eller mobil?: båda!


"HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?:
jo, när jag var typ 6-7 och ville rymma för jag inte fick göra något.. haha !
2. Brutit ett ben?: ONEJ, som tur är!
3. Gjort nåt du ångrar?: Det har väl alla?
4. Hoppat Bungee Jump?: nej, men jag vill!
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja, ångrar det.
6. Ätit en hel tårta?: haha onej, men jag vill!
7. Gjort bort dig offentligt?: asså inget som jag kan komma på, typ ramlat ute... men inge värre tror jag. haha har säkert förträngt det!
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: nej
9. Gråtit när ett husdjur dog?: har inte haft nått
10. Velat försvinna?: Inte egentligen!


SENASTE..
1. Telefonsamtalet du gjorde:
Hanna
2. Telefonsamtalet du fick: Hanna
3. Personen du var med: Hanna & Ana
4. Roligaste grejen som hänt: Tjejkväll igår!
5. Personen du smsade: forsan
7. Du skrev till på myspace: Har inte det.
8. Du kommenterade: sugminankas blogg.
9. Du tillbringade natten med: LUDDE!<3<3<3
10. Du kramade: Hanna

Ja jag hade tråkigt, så alla som orkade läsa: EN ELOGE TILL ER!


Kommentarer
Postat av: linnea

du och ludde, grrrrr;);)

tack för ditt inlägg;:*;*

2009-10-11 @ 16:46:22
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Nån

Men vad har du för gästlösen till BDB då??

2009-10-11 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0