en sån där hiss och diss igen !

Nu blire en sån där hiss och diss igen!

Pitbull - I know you want me - Så sjukt härlig låt, stört skön, crazy alltså. Man får bara världens lust att dansa med och wihooo lixom!



Och då jag kört en hiss måste jag ju köra en diss också så here it comes:

Kallt väder/Vinter - Jag tycker verligen iten om vintern, eller den kan ju ha sina bra stunder ibland, men jag hatar bara att frysa och vill bara ha sommar, ge mig de nu! Det är itne meningen att jag ska bo här i Serige typ, ska flytta utomland när jag blir större tror jag, och verkligen absolut inte aldrig inte till England för där regnar det JÄMT! men typ spanien, love it!


nää nu kommer jag itne på något mer att skriva, så peace out!

eftersom jag kingade så mkt på paint så får ni en dagens outfit av mig! gud vad jag är snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0