Corrny The Cornflake Is BACK! ;D;*<33

shululu, allihopa ;D
Corrny The Cornflakes här  ;* sitter och lånar HannaHs dator att snackar på skype med mina poolers xD
nu kom HannaH och satte sig brevid mig i soffan ;D ;] har egentligen inte såmke att skriva om men,.. har typ varit med, alexander, lukas, johanna, liv, samra och emily ett tag ;) vi snackade typ ett litet tag och sen så drog lukas och alexander hem ;] vi drog hem till mig och satt och snackade i trapp uppgången ett tag, efter ett tag så skullle vi äta och då drog dom hem ;( ajja, ska vara social med emil nu så,
Hare bra och pusshejj på alla glada :*;* // Chokladpraliin :*<3<3(L)(a)


Kommentarer
Postat av: linnea

nej den där tog jag inte från dej ;)

2009-10-05 @ 19:50:49
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0