you give me strenght, you give me hope. You give me someone to love, someone to hold.

INTE roligt med skola igen, INTE pepp på det alls, INTE alls pigg. Jag skulle kunna fortsätta hela dagen, men det har jag inte tid med.

Nu snart ska hela klassen vara på bibblan där vi ska ha våran svenska lektion, typ studera gamalt skriv språk, yaaay kul.. SKOJJA! Sen så eftersom typ det är information för våran skola för högstadiet efelverna så ska vi på pedagogiska ledarskapen ha ett fyspass. KUL, inte då.
Vill bara stanna hemma och sova och inte fara, men det skulle vara att skolka och det gör jag ju inte......


ajja nu ska jag leta reda på min bandana men jag tror inte jag hittar den i allt mitt kaos.

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0