tråkigt.

sorg
när grät du senast:
ett tag sen
har du tänkt självmordstankar: nej
hatar du någon: nej
har du somnat gråtande någon gång: ja
älskar du någon som inte älskar dig: nej
vem skrek du senast åt: vet inte
har du kallat någon slyna/subba/fitta idag: nej
när såg din mamma dig senast gråta: vet inte
när såg din pappa dig senast gråta:  vet itne

Kärlek
är du singel:
ja
har du hånglat den senaste veckan: nej
vem kysste du senast: deru
älskar du någon just nu: beror väl på hur man ser det.
har din partner sett dig gråta: vikken partner?
nämn tre omtänksamma: asså personer eller vadå?
har du sagt att du älskar någon och verkligen menat det: ja

vänskap
har du någon bästa vän:
ingen specifik, har många
vad brukar du hitta på med dina vänner: olika beroende på vem jag är med
älskar du dina kompisar: klart?
har du gjort något olagligt med någon av dina kompisar: nej det tror jag då inte
har du någon gång hatat din bästa vän: nej, eller inte på riktigt
vem av dina vänner är bäst: den dagen.. alla är bra!

övrigt
har du strippat någon gång:
nej? eller jag har ju tagit av mig kläder när jag ska duscha och sova och byta kläder... mend et har ju som alla?
brukar du slå folk: nej
har det hänt att du råkat i slagsmål: nej
vem lever du för: familjen och kompisarna?
betyder din mamma mer än din pappa:
betyder din pappa mer än din mamma:
har du snott något tuggummi nån gång:
av mamma jämt!
cyklar du utan cykelhjälm: haah ja!
är du sportfåne: innebandy<3<3<3<3<3
bor du i villa: nepp, lägenhet.
vilket är ditt favoritpogram: navy cis <3, 

tog den av corny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0