Pokerkväll med tjejerna, kommer nog bli superduper får vi hoppas!

nu ahr vi just ätit, hanna och ana kom och joinade oss och åt här med. rebecca hade lagat skit god mat. ¨Sen så åt vi chokladpuddig, den va typ god.

Nu sitter jag och väntar på att Anna ska komma hit och sen ska vi bege oss mot coop, och köpa godis och massa andra onyttigheter! För idag har jag och Ana gjort ett kontrakt om att inga mer onyttigheter innan jullovet!. 

Så nu ska jag gå och leta fram min börs och sen så drar vi på coop. Resten av tjejerna, (emma, kajsa och emelie) kommer vid 7 halv 8. och då drad pokern igång. eller kanske efter kladdkake baket

PEACE OUT!

+ emelie och - linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0