I'm better off without you anyway, I thought it would be hard but I'm okay.

Gick och mötte upp Mia och Amanda för att vi skulle gå på stan ett tag, mest bara för att det var alldeles för länge sen jag och Mia träffades. Jag ville ha tuggummi så vi gick till ICA och där fick jag köpa minalskade tuggummin - läkerol cactus och mia och amanda köpte varsin butterbulle.
Jag har tvätt tid nu, så ska gå och sätta igång maskinerna nu, får se hur många det blir, men ska iallafall tvätta alla idrottkläder roch det blir minst 1 hel full.

Peace out!

amanda och mia

sådär lagomt söt typ helt ofixad.




dagens outfit eller nått.
linnet - thailand, fick av mamma när hon kom hem därifrån
jeans - H&M tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0