hemsk dröm!

kan ju ta och tala omatt jag drömde en hemsk dröm imorse,och då visste jag inte att det var en dröm för den kändes så sjukt verklig.

Men för att ni ska förstå hur hemsk den var för mig så ska jag ta och berätta lite först.

Jag spelar innebandy och älskar verkligen att spela. Men vi är typ ändå många i laget så alla kan inte spela matcherna. Så jag har gruvat mig jätte längr för att jag inte ska få spela matchen nu imorrn, men så igår fick jag sms av våran tränare som sa att jag skulle komma till kaplan och vara med och spela matchen. Jag vart verkligen jätte glad!

och nu kommer min dröm:
" vaknar av att jag får ett sms av våran tränare där det står:
T:'jo du, jag råkade skicka fel, det var inte du som skulle få smset utan det var jessicaa'.
J: 'jaha, så jag ska alltså inte spela?'
T:'nää det ska du inte'
jag vart jätte ledsen för jag ville ju verkligen spela den där matchen, helt seriöst, jag vart typ förstörd"

Sen så "vaknade" jag väl till av att jag skulle ta min mobil, men den låg inte alls  där jag trode jag lagt den i drömmen då, utan den låg kvar på samma ställe som jag lämnade den innan jag gick och la mig. Så jag började som tänka att det kanske bara va en dröm. Och inget sms från tränaren hittades! haha så sjukt glad jag blev igen! För innebandy är typ mitt liv, <3

Så färstår ni nu hur hemsk dröm det var för mig?!

PEACE OUT!



Kommentarer
Postat av: Anonym

(¯`°•.*: Allting bra ikväll? :*.•°´¯)

2009-11-28 @ 23:10:44
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-28 @ 23:12:45
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0