en sån där hemlis - naruto


haha jag hade tråkigt så jag slängde ihop den där bilden och tänkte bjuda på en så kallad "hemlis". eller ja, hemlis och hemlis är väl fel ord, är ju inget farligt, men ändå, typ lite pinsamt.

Jag är helt besatt  mangan"naruto"
Jag tycker att den är jättejätte bra, och jag började läsa den vårterminen i 9an, och jag fastnade för den hellt och hållet, kunde sitta uppe till typ 3-4 på natten och läsa det. Och då vare ju inga problem med att läsa flera timmar isträck, men sen tog det ju "slut" och jag var tvungen att vänta på nya avsnitt... det var itne roligt kan jag säga. och då äre ju oftast samma dag varje vecka som serien kommer ut, så jag kunda och kan fortfarande sitta och vänta flera timmar då jag vet att det borde komma upp. Jag älskar den serien, jag tycker att den har så himla bra budskap och jag vet itne hur, men på nått sätt så "förmedlar" den en härlig känsla till mig. haha
ajja nu vet ni en sak om mig som ni inte visste.

PEACE OUT!


naruto ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: linnea

roligt med hemligheter :)

2009-11-22 @ 20:33:40
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: C

naruto ftw ;)

2009-11-22 @ 23:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0