en optimist ser en möjlighet i varje svårighet. En pessemist ser en svårighet i varje möjlighet.

god dag eller nått. Fast gär sere ut som om det är kväll. Det är hur mörkt som hellst.... Kom nyss hem från skolan. Sjukt drygt att cykla dit, fattar inte huru orkar anna ! 

Tänkte in och blogga imorse men då fick jag inte igång internet. fick typ damp, sen så funkade inte internet på skolan heller så det var skit tråkigt idag.  Vi hade även redovisning på psykologin, jätte jobbigt tyckte jag, eller det var ju itne svårt och så. Jag tycker bara det är jätte jobbigt att prata inför klassen... haha fail.


nää nu ska jag nog ta mig något att äta.

PEACE OUT


imorgon kommer syrran hem efter typ 2 månader i uppsala.!
så det blir 3 kronor på torsdag ! peppa

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hehe okej nice :)



tack snälla! det gick bra =)

2009-11-03 @ 16:28:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0