'Cause, I don't wanna be let down, i don't wanna live that life again.

kom nyss hem från innebandy matchen, fortfarande har grabbsen lite för hett temprament för att kunna klara match utan utvisning. Menmen, det får väl funka ändå. Sen vart jag så sjukt förbannad då en av motståndarlagets spelare sprang rakt över mig, asså idiot..... Asså sen vill ajg kötta Mange, för han mobbar mig. Jämt och ständigt.... nsta träning ska jag tackla ner han.. om vi hamnar på olika lag de vill säga !

nu sitter jag och äter middag, rostade mackor är kanon.
imorn blire praktiken igen på kupan alltså röda korsetts affär och café. Så kom dit och hälsa på vettja?

PEace out!

Kommentarer
Postat av: Bilja ~Photoshop bloggen~

tack! Ja rostade mackor är inte helt fel =) Hoppas du haft en bra kväll! kram

2009-11-15 @ 22:47:24
URL: http://biljaochtessisen.blogg.se/
Postat av: linnea

hahaha älskar bilden

2009-11-16 @ 01:35:02
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0